Ποια η διαδικασία παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα;
Η διαδικασία για να κάνετε αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.nommo.gr είναι απλή. Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω των κατηγοριών ή αναζητήστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Μόλις εντοπίσετε το προϊόν που θέλετε, επιλέξτε το εικονίδιο του καλαθιού και θα σας εμφανίσει στο δεξί μέρος το περιεχόμενο του καλαθιού. Έχετε δύο επιλογές, να συνεχίσετε τις αγορές ή να πάτε απευθείας στο ταμείο ακολουθώντας τα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό ή συνεχίζοντας ως “Επισκέπτης”. Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το πεδίο “Ολοκλήρωση παραγγελίας”, ώστε να προχωρήσετε στο βήμα “Ολοκλήρωση αγοράς” (Checkout).
Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Viva Wallet για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα σας σταλεί e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με τον αντίστοιχο κωδικό και τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Με την είσοδο στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας “παρακολούθηση παραγγελίας” μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας.
Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 26510.71332 ή μέσω email: nommoethnicshop@gmail.com.
Η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού είναι απαραίτητη για την καταχώρηση παραγγελίας;
Όχι, για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, είτε να συνεχίσετε ως “Επισκέπτης”. Εάν επισκέπτεστε για πρώτη φορά το ηλεκτρονικό κατάστημα nommo.gr, σημαίνει ότι δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό για να γίνετε μέλος. Εάν όμως δημιουργήσετε λογαριασμό, ως εγγεγραμμένος χρήστης θα παρακολουθείτε την εξέλιξη των παραγγελιών σας, θα λαμβάνετε ενημερώσεις και προσφορές, θα έχετε πρόσβαση σε προηγούμενες παραγγελίες αλλά και στη διαχείριση των διευθύνσεων αποστολής και χρέωσης.
Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό μέλους για να ολοκληρώσετε μια παραγγελία ως επισκέπτης, απλά η αγορά θα ολοκληρωθεί ως επισκέπτης. Ως “Επισκέπτης” δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες.
Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;
Μπορείτε να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό πατώντας το εικονίδιο “Σύνδεση / Εγγραφή” όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σας.
Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία μου;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία σας, θα μεταβείτε στη σελίδα “Λογαριασμός” όπου στη φόρμα επεξεργασίας θα κάνετε τις αλλαγές και “Αποθήκευση”.
Πως μπορώ να ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης μου ;
Επιλέγοντας “Σύνδεση” θα μεταβείτε στη σελίδα “Ο λογαριασμός μου και θα επιλέξετε το σύνδεσμο “Χάσατε τον κωδικό σας;”
Πως μπορώ να ακυρώσω την ηλεκτρονική παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις παρακάτω δύο (2) περιπτώσεις:
– Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, πατήσετε το κουμπί “Ακύρωση” και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
– Εάν όμως έχει ολοκληρωθεί αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ώστε να αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Επιστροφή προϊόντων
Για οποιαδήποτε αλλαγή, είναι απαραίτητη η επικοινωνία μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εμάς μόνο σε περίπτωση ελαττώματος ή κάποιου λάθους κατά την αποστολή. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Πως μπορώ να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία εισόδου σας, μεταβείτε στο πεδίο “Ο λογαριασμός μου” όπου θα εμφανιστούν οι παραγγελίες σας που έχετε πραγματοποιήσει.
Ποιοι τρόποι πληρωμής υποστηρίζονται ;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το nommo.gr με τους ακόλουθους τρόπους:
– Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
– Πληρωμή μέσω PayPal
– Πληρωμή με Αντικαταβολή
– Τραπεζική κατάθεση
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 3,00 ευρώ, ενώ τα έξοδα αντικαταβολής στα 2,00 ευρώ.
Πώς μπορώ να ενημερωθώ σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών μου δεδομένων;
Πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην ενότητα “Πολιτική Απορρήτου”.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Για να επικοινωνήσετε μαζί μας, μεταβείτε στη σελίδα “Επικοινωνία” όπου αναγράφονται τα στοιχεία επικοινωνίας μας ή καλέστε μας στο 26510.77321 η στείλτε μας e-mail στο nommoethnicshop@gmail.com.


